zondag 12 mei 2013

Birthday Nails

Gisteren was een vriendin van me jarig. Tijd voor een feestje dus! Gefeliciteerd!
Omdat je er op een feestje wel een beetje feestelijk uit wilt zien heb ik hele feestelijke nagels bedacht!
Probeer het snel uit en feest lekker met jouw feestelijke nagels :)!

Stap 1: Doe een paarse onderlaag op. Miss Sporty is hiervoor een geschikt merk. Goedkoop en goed. Je moet er wel 2 of 3 lagen opdoen, maar dan krijg je ook wel een mooi resultaat.

Stap 2: Doe met een roze glitter nagellak eerst horizontale strepen met ruimtes ertussen op je nagels en dan verticale strepen met ruimtes ertussen. Hierdoor krijg je een ruit effect. De nagellak die ik gebruik is van de Hema en het is een prima nagellak. Mooie kleur, goede dekking en niet al te duur.

En dan als laatst: Een dikke glitterlaag eroverheen zodat het extra feestelijk wordt! Je moet het wel goed laten drogen, maar dan blijft het zeker 3 dagen of langer zitten. Ik gebruik voor de glitterlaag Essence. Het is goedkoop en het dekt goed. Als je er dikke klodders van opdoet is het een goede topcoat. Echt een aanrader!

Enjoy your nails!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke